خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

افتتاح ساختمان برق آجین اسدآباد با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال 

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از افتتاح ساختمان برق آجین اسدآباد با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال و زیربنای ۴۵۰ متر مربع خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۳۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

افتتاح ساختمان برق آجین اسدآباد با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی‌بیدار در مراسم افتتاح ساختمان برق شهر آجین اسدآباد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هفته دولت اظهار کرد: شهرستان اسدآباد در کریدور زائران اربعین حسینی قرار گرفته و افتتاح طرح‌هایی در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تمام ارکان شهرستان اسدآباد در کنار شرکت توزیع برق بودند تا خدمت‌رسانی به موقع به مردم ارائه شود، گفت: به خصوص در عبور از اوج بار مصرف، مدیریت خوبی در این شهرستان صورت گرفت که قدردان آن هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان افتتاح ساختمان برق آجین را با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان اقدامی مهم و ارزشمند دانست و افزود: سال گذشته نیز برنامه افتتاح ساختمان برق را داشتیم و امیدواریم هر سال فضای خدمت‌رسانی به مردم بهتر فراهم شده و خدمات ارزشمندی ارائه شود.

وی از بهره‌برداری از ۱۳۰ پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۲۳۶ میلیارد تومان طی هفته دولت در حوزه توزیع برق استان همدان خبر داد و گفت: در این هفته ده‌ها پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و آغاز می‌شود که امیدواریم به موقع افتتاح و بهره‌برداری شوند.

سهرابی‌بیدار با اشاره به پروژه ساختمان برق آجین افزود: مسئولین شهرستان و تمام همکاران ما و نیز پیمانکار پروژه پیگیری‌های جدی در افتتاح و بهره‌برداری به سرعت این پروژه داشتند.

وی با بیان اینکه امیدواریم اقدامات ما در راستای افزایش رضایتمندی مردم شریف استان از مجموعه برق به عنوان خادمین خدمت‌رسانی در دولت سیزدهم باشد، گفت: برای اینکه صنعت برق استان در ریل پیشرفت جدی و واقعی قرار گیرد و بتواند در سطح بهترین شرکت‌های توزیع برق باشد چهار محور و برنامه تعریف کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه هوشمندسازی در دو بخش مشترکین و مدیریت شبکه برق یکی از ریل‌های این برنامه است که خوشبختانه اسدآباد سهم خوبی در این بخش داشته است، خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌وری، افزایش قابلیت اطمینان و مشتری‌مداری و ارتباط دو سویه با مشتری از دیگر ارکان تعریف شده است که پیشرفت‌های قابل قبولی تاکنون در این محور‌ها حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت برق استان امروز درمسیری قرار گرفته است که آینده درخشانی دارد، گفت: مدیران ارزشی با دیدگاه‌های ارزشمند در این مجموعه حضور دارند که تمام تلاش آن‌ها ارائه خدمات بهینه و رونق امور است.

*افتتاح ۴۹ پروژه طی هفته دولت در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه طی هفته دولت ۴۹ طرح با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان در اسدآباد افتتاح شده است، اظهار کرد: ساختمان برق آجین آخرین طرحی بود که در این شهرستان افتتاح شد.

حسین علی شرکایی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ۵۷ روستای شهرستان اسدآباد عملیات عمرانی در حال اجرا است، گفت: برخی از این پروژه‌ها تکمیل شده و برخی نیز در حال اجرا است و اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیشترین تخصیص در حوزه بهسازی روستا‌های اسدآباد را داشتیم، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های بخش پیرسلمان راه‌اندازی این ساختمان برق بود که جای قدردانی از تمام دست‌اندرکاران دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد تاکید کرد: امروز این مهم باعث کاهش مراجعات مردم شهر آجین به مرکز برای انجام کار‌های اداری شرکت برق خواهد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه توفیقی حاصل شد که ساختمان برق آجین طی مدت زمان کوتاهی با مساعدت و پیگیری‌های انجام شده تامین اعتبار شود و امروز به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: این پروژه در یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و در زیربنای ۴۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال انجام شده است.

سهراب عسگری‌نویدیان بیان کرد: طی هفته دولت علاوه بر افتتاح ساختمان شهر آجین اقدامات دیگری نظیر نصب یک دستگاه پست هوایی با ترانسفرمانتور ۱۰۰ کیلوولت آمپر در روستای شمس آباد با اعتبار ۳ میلیارد ریال به منظور رفع ضعف ولتاژ در منطقه و نیز امکان واگذاری انشعاب جدید به مشترکین و تعدیل بار در روستای شمس آباد به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: توزیع برق اسدآباد با ۴۰ هزار و ۷۹۱ مشترک و با یک هزار و ۸۲۱ مشترک کشاورزی  بیشترین سهم را در استان به خود اختصاص داده و توانسته است رتبه اول وصول مطالبات و کاهش تلفات برق را در کارنامه خود ثبت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات